Aplikacja Mobilna “NASZ BANK”
Aplikacja mobilna “Nasz Bank” umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Korzyści z obsługi mobilnej:
- mobilność – aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety;
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
- wygoda – wygodna kontrola środków na rachunkach;
- mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej;
- satysfakcja korzystania z usług banku.
Funkcje Aplikacji Nasz Bank:
- podstawowe – szybkie skróty do najczęściej wykorzystywane opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji:
- przelew – formatka przelewu dowolnego
- historia operacji – historia i szczegóły rachunku, saldo
- mobilna autoryzacja – alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej,
- wiadomości – powiadomienia transakcyjne, o uznaniu czy obciążeniu rachunku, wiadomości z banku,
- przelewy własne, krajowe, natychmiastowe,
- przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne,
- powtarzanie wykonanych przelewów,
- przelew zwrotny,
- przelew QR – wykonywanie transakcji skanując kod QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- szczegóły, harmonogram i historia kredytów.
- dodatkowe :
- informacje o saldzie rachunku i ostatniej operacji widoczne przed zalogowaniem,
- logowanie odciskiem palca lub z wykorzystaniem geometrii twarzy,
- wyszukanie oddziałów i bankomatów,
- jednym kliknięciem bezpośrednie wybranie telefonu do banku czy wysłanie maila,
- wysłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd.,
- możliwość dostosowania funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz: ustawienia e-PIN-u, metody logowania, ustawienia powiadomień oraz swoich profili.
Jak zacząć korzystać z aplikacji?
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne. Aby uruchomić aplikacje zeskanuj poniższy QR Code lub otwórz sklep Google Play i wyszukaj aplikacje „Nasz Bank”.
Szczegółowy opis korzystania z aplikacji zawiera poniższa instrukcja.
Instrukcja obsługi aplikacji NASZ BANK Android
Instrukcja obsługi aplikacji NASZ BANK iOS