Bankowość mobilna
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Podstawowe funkcjonalności:
– dostęp do rachunków,
– przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
– wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
– QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
– koszyk płatności
– obsługa lokat terminowych,
– obsługa kredytów,
– przegląd kursów walut,
– geolokalizacja bankomatów,
Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:
– mobilność ? interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
– wygodna kontrola środków bez konieczności ?przewodowego połączenia? z siecią Internet,
– szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
– większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Pierwsze kroki w programie
Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).
Kolejne kroki:
– uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,
– wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://online.lubelskibs.pl/
– zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.