Kolejny Bankomat recyklingowy KEBA w Lubelskiem Banku Społdzielczym
Uruchomienie Bankomatu recyklingowego KEBA
Lubelski Bank Spółdzielczy uruchomił już trzeci innowacyjny bankomat recyklingowy KEBA EVO
Wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta, sm@rt wypłaty, wypłaty tradycyjne, BLIK to tylko niektóre funkcje jakie posiada nowoczesny bankomat recyklingowy uruchomiony w Filii Banku przy ul. Słowackiego 84 w Radomiu. Recykler oprócz standardowych wypłat umożliwia wpłacanie gotówki na rachunek prywatny lub firmowy. Wpłacona kwota jest natychmiast dostępna do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku lub w bankowości elektronicznej. Dzięki pełnemu recyklingowi gotówki klienci mogą korzystać z multi usług z większą dostępnością.
Bankomaty KEBA EVO to najnowsza linia urządzeń recyklingowych producenta recyklerów firmy KEBA z Austrii. Innowacją rozwiania jest np. rozszerzony „smart ekran” na którym emitowane są dynamiczne materiały marketingowe bez przerywania transakcji klienta. Dynamiczny kontrast ekranu pozwala na komfortową obsługę klientów w słoneczne dni. Recykler spełnia wymogi Narodowego Banku Polskiego. Recykler KEBA EVO wraz z niezbędnym oprogramowaniem dostarczyła i uruchomiła w Banku firma Novum.
Funkcjonalność recyklera w Filii Lubelskiego Banku Spółdzielczego:
- wypłaty z rachunku (do 200 banknotów w jednej transzy – to koniec z wieloma wypłatami w przypadku wysokokwotowych wypłat),
- wpłaty na rachunek (do 200 banknotów w jednej transzy) np. utargów sklepu,
- realizacja wypłat i wpłat na rachunek przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, również gdy placówki Banku są nieczynne,
- rozmienianie pieniędzy,
- szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w placówkach banku),
- natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej lub innych bankomatach,
- recykling gotówki (maksymalizuje dostępność urządzenia dla klientów),
- sprawniejsza obsługa osób niepełnosprawnych (klawiatura i moduł wpłat/wypłat są bardziej dostępne w stosunku do innych urządzeń),
- multi usługi o każdej porze dnia i nocy oraz w dni wolne od pracy, np.: obsługa BLIK, wydruki wyciągu, sm@rt wypłaty, a w przyszłości również usługa Mój rachunek, transakcje zbliżeniowe i wiele innych.